Har du gjeld? Vi bistår med gratis gjeldsrådgivning
Hjelp med gjeld eies av Stiftelsen Rettferd. Det er en gratistjeneste for deg med gjeldsutfordringer. Vi kan bistå deg i prosessen med å få økonomien på rett spor igjen gjennom høy integritet og solid faglig standard. Vi vil nevne at vi er i en oppstartsfase der vår høyeste prioritet er at du som bruker skal bli ivaretatt på best mulig måte med trygg og riktig bistand.
De du møter i telefonen eller på mail har tung ekspertise innenfor feltet gjelds- og privatøkonomisk rådgivning. Tilsammen har de nærmere 70 års erfaring fra forhandlinger og rådgivning med kreditorer, fordringshaver, bank, pensjons- og forsikringsselskaper, kemner- og likningskontor og NAV. Det viktigste å nevne er at vi hjelper også til med å skrive eller være talerøret ditt i de saker der du trenger hjelp.
Hjelp med gjeld eies av Stiftelsen Rettferd. De har både lang historie og erfaring med å støtte enkeltindivider med en utfordrende og vanskelig historie. Fortrinnsvis har stiftelsen i over 25 år bistått enkeltpersoner og utvalgte grupper med å søke oppreisning fra det offentlige. Så langt har stiftelsen bistått over 3000 personer med å få over 400 millioner kroner i oppreisning. Dette har gitt oss en tyngde knyttet til å kommunisere med det offentlige. Ikke bare på brukernivå, men også på politisk nivå. Vår stiftelse har hatt mulighet til å være en alternativ og viktig røst for en stor gruppe individer.
Daglig leder for gjeldsrådgivningsprosjektet har svært god bakgrunn fra offentlig forvaltning, og har god forståelse for problemstillingene tilknyttet NAV- og kriserådgivning på personlig nivå. Vedkommende har erfaring med personalledelse, samt tung realpolitisk erfaring som blant annet tidligere fylkesvaraordfører i Akershus.
Kontaktinformasjon
- Telefon: 03142 /48 12 65 66
- E - post: post@hjelpmednav.no
- Kontoradresse: Holbergs Plass 4, 2.etg (Skaperkraft Coworking.)
- Vi tar dessverre ikke imot besøk for øyeblikket grunnet korona, men kan tilby rådgivning over nettet.
- Besøk oss gjerne på Facebook eller Instagram. Vi svarer også på generelle henvendelser der.